Hipocrate a spus: „Exista, într-adevar, doua lucruri: sa stii si sa crezi ca stii. A sti înseamna stiinta. A crede ca stii este ignoranta".

In memoria tatalui meu rapus de cancer, cel mai mare dusman al meu...

marți, 6 martie 2012

Umbra din frunze




O umbră căzută din frunze
Mi-atinge sărutul pe buze,
Şi-aud cum loveşte în geam
Cu liniştea albă din ram.

O stea căzând de pe o frunză
S-a rostogolit pe fereastră-n dormitor
Făcând risipă de sclipiri pe covor
Tălpile de lumină mă dor.

Traian Arhip Zeletin

Un comentariu:

  1. Stimata doamna Gratiela Carmen,

    Ma numesc Andrei Varban si sunt de la campania ecologica “Copacul Meu”. In primul rand vreau sa va multumesc pentru sustinerea de anul trecut. Cu ajutorul dvs. campania a fost promovata si astfel 200 de voluntari au reusit sa planteze peste 300 de copaci. Mai multe detalii puteti gasi aici:
    http://copaculmeu.ro/campanii-ecologice/va-multumesc/
    Anul acesta ne dorim sa infrumusetam unul dintre cele mai frecventate parcuri din Bucuresti. Parcul Tineretului reprezinta o oaza de verdeata si liniste ce contine fantani arteziene si un lac cu trei insule. Din pacate, nu toate partile parcului sunt la fel de frumoase. Exista multe locuri unde nu sunt plantati copaci. De aceea avem placerea sa va invitam sa aducem „Mai Mult Verde in Parcul Tineretului” pe data de 12 aprilie.
    Am fi recunoscatori daca ne-ati putea ajuta in continuare cu promovarea prin redactarea si postarea unui articol despre campania noastra pe site-ul dvs. Am prefera sa nu va trimitem un articol standard pentru ca nu va fi indexat de google.

    Mai multe informatii puteti gasi aici:
    http://copaculmeu.ro/detalii-campanie/parcul-tineretului/
    http://copaculmeu.ro/detalii-campanie/de-ce-sa-participi/
    O alta rugaminte la dvs. este sa ne puneti banner-ul de pana pe 11 aprilie (inclusiv) intr-o pozitie vizibila.

    In schimb ca si pana acum va putem oferim cele mai calde multumire si va postam link-ul blogului pe pagina principala a site-ului (blogroll).


    Cu stima,
    Andrei Varban

    RăspundețiȘtergere