Hipocrate a spus: „Exista, într-adevar, doua lucruri: sa stii si sa crezi ca stii. A sti înseamna stiinta. A crede ca stii este ignoranta".

In memoria tatalui meu rapus de cancer, cel mai mare dusman al meu...

duminică, 15 martie 2015

Dor de casă




mi-e dor de tot ce-a fost cândva
în Burdusaci, satul copilăriei
acolo unde umbra ruginită a viei
pe –obraz îngălbenită mă lovea

mi-e dor de ploaia cristalină
ce mătăsos în păr mă răscolea,
mi-e dor de iarba-nvăluită-n coasă
ce-n brazde verzi se destramă

mi-e dor de Sohodol pădurea
acolo unde tata m-a bătut cu sete,
c-am plâns de dragul unei fete
că o iubeam, iar ea nu mă iubea

mi-e dor de ce n-a mai rămas
pe unde nu mă mai găsesc,
mă-ntorc în umbrele din pas
în amintire înserarea s-o trăiesc.

28.09.2007

Traian Arhip Zeletin





Un comentariu:

  1. Ne-au placut poeziile dumneavoastra.
    Intrati si pe site/ blog
    REVISTA DE LITERATURA ROMANA
    la adresa
    http://revista-literatura-romana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere